Sie sind hier

Microflor trekt kaart van interactieve marketing

Microflor trekt kaart van interactieve marketing

Plantenveredelingsspecialist Microflor uit Lochristi zet de stap naar dynamische en interactieve marketing. Met de nieuwe website, blog en nieuwsbrief wil het veredelingsbedrijf meer en beter online communiceren met klanten – professionele telers in heel Europa – en tegelijk het imago als technologische vernieuwer kracht bijzetten. Volgens algemeen directeur Febe Floré past het nieuwe platform binnen de ambities van Microflor: “We willen tonen dat technologische vooruitgang een zaak is van ál onze bedrijfsgelederen: van onze serres in Lochristi tot en met het digitale luik van onze onderneming.”

Als expert in veredeling, vermeerdering en acclimatisatie van gloxinia’s, helleborussen, en vooral orchideeën, behoort Microflor tot de wereldtop van de jongplantbedrijven. De nieuwe site zet dan ook meer dan 100 plantenvariëteiten sterk in de verf – in woord en beeld. Tegelijk koos het bedrijf ook voor een dynamische marketingaanpak. Geïntegreerd met de nieuwe site zijn Twitter en LinkedIn, kanalen die Microflor de komende jaren nog dieper wil aanboren. Daarnaast dient de nieuwe blog als centraal contentplatform, met een mix van Microflor-nieuws, events, inspirerende klantencases en waardevolle technologische inzichten. De nieuwsbrief, tot slot, laat klanten, prospects en andere geïnteresseerden toe om op de hoogte te blijven van relevante info.

Bekijk de nieuwe website op www.microflor.com!